tjolahopptjolahej



hej sötisar !!

Min morfar, hans tant & min morbror kom hit idag, även min mamma, syster, svåger & deras dotter kom hit :) Det var jättetreligt att få träffa min morfar igen, även om det kanske var för sista gången ... Vi fikade, och pratade massor, barnen fick presenter & vi fick beröm över hur vackra, fina & snälla barn vi har :) Sånt gör mig glad .. jätteglad om jag ska vara helt ärlig ..

När alla hade åkt hem så gjorde jag iordning 2 pastasallader, en med kyckling & en med ost&skinka. Barnen åt det till sen lunch, sen somnade Saga på soffan ;) Pappan kom hem & väckte honom sen, efter det tog vi med oss salladerna, och bjöd svärföräldrarna på käk :P det uppskattades, lika mkt som när dom bjuder oss på mat <3  sen bytte hela familjen om till badkläder & tog oss ett kvällsdopp i poolen :) kallt, men kul :)

Sen nattade vi barnen & Pappan for vidare på ytterligare jobb :(

skrev ett megainlägg nyss, men det försvann, så BAJS på detta !!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: