ge dig människa !!





ledsen, men mig rår du inte på..
släpp & gå vidare, det underlättar för oss alla..
här har du inget & hämta, så fortsätt du lev i din fantasivärld,
och fortsätt gärna vara lika patetisk som du vart hittills,
 för du ger både mig & många andra ett gott skratt dagligen,
så tackarrrr för det :D
det blir inget bråk mellan oss, hur mkt du än vill,
jag har annat för mig lixom,

men prova boka en tid om du verkligen inte kan leva utan mig ;)


hejsvejs !!!

Nettan

Först... BRA SKIVET!! =))



Ja vi ser verkligen fram emot att få hälsa på er oxå! Ska bli sååå kul!! Hur är det med lilla gubben nu? Mår han bättrre hoppas Och hur är det med din lilla prinsessa?? =)



Det är helt okej att fråga, du får fråga precis va du vill! =)

Kevin dog av lunginflammatrion och ena lugan var fulld av var. Hjärtat orkade tillsist inte mer. Kevin åt 6st penicillinkurer på sex månader. (funkar inte den andra gången sa en läkare som jag pratade med att man ska gå ljupare på varför det inte tar). Han hostade, gick ner i vikt, åt inte m.m och det enda läkarna sa var att det är nog bara för att han har tagit så mycket penicillin. Veckan innan han gick bort var han på akademsika eftersom han inte hade ätit typ två veckor, men han fick inget drop eller något sånt. Utan bara att man skulle ge han mer alvedon (han hade feber ofta och högt låg det oxå) och det var helt okej att ge mer än va det står på paketen. Det värsta tycker jag är att dom har lyssnat på hans lugnor och då bör man höra att han hade lungeflammation. + min syster frågade om rönken men det behövdes inte tyckte läkaren. Så överläkarna fattade inget ting och skämdes nog jälvigt mycket. Men har läst om minst två till som dog på detta sätt i år och förra året. Så det är rätt svårt att fortvarande svårt att fatta att han kunde gå bort på detta sätt. Man dör ju inte av lungeflammation 2009 i ett land som har alla mediciner. Om det är något mer du vill veta så är det bara att fråga gumman! PUSSS PÅ ER GUMS

PUBLICERAT DEN 2010-06-18 KLOCKAN 02:14:53
BLOGG: http://www.nettewave.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: