tjiiingeliiing



Hohoo vilken faartfylld dag ;)

Jag & kidsen åkte in till Uppsala i förmiddags, möttee upp min fina syster & hennes dotter!
Lunchade på kina, & pratade av oss massor, barnen var superduktiga (David sov, så jag fick äta i lugn & ro)..
Sen blev den massa shopping, köpte kläder till barnen, skor till David, leksaker till Saga, present till barnens faster Camilla som fyller år idag (grattis babe), present till Jimmy & Maddes bebis som är beräknad på torsdag :) köpte en klänning, 2 bh.ar, en tröja & massa smink till mig själv :D är skapligt nöjd över mina inköp ;) Barnen fick PSYKBRYT ikapp på stan btw, när jag hade vinkat av min syster som skulle hämta sina hundar, - inne på guldfynd = hysteriska, fick slänga kölappen & knata därifrån, inne på donken = hysteriska, ville byta en blöja & göra välling till David ju, gjorde det & kände alla matgäster blänga hela tiden, ingen matro när vi kommer eller ;)  .. så det var bara att hoppa på första bästa buss hem till mina föräldrar, då varken mat, bullar, eller att bli upptagna ur vagnen dög :/ Hoppade av bussen i gränby, in på kiosken & köpte 2 klubbor & VIPS så vart dom huuuur nöjda som helst !!!!!! Men halla lixom ;) haha !! men är stolt över mig själv faktisk, i sånt läge finns ju risken för att blir irriterad, less & gråtfärdig .. MEN jag tog det med en klackspark, gick & smålog, & bjöd på eländet, då jag ändå inget kunde göra, dom var uttråkade helt enkelt & triggade upp varandra !! braaaa Sanna :D

Kom hem till mina föräldrar, barnen lekte & sen ville Saga bada hos mormor & morfar, då passade jag, syster & våra småttingar på att ta en promenad till Gränby Centum, då jag inte var klar emd mina inköp jag skulle gjort på stan ;) Även där blev det lite shopping & mina ärenden vart gjorda :) Pappan hämtade upp oss där, körde oss att lämna syster, & hämta Sagabus <3 Åkte till maxi, in på glasbanken, och sen hem, föratt promenera ner till Världens Bästa Faster Camilla som fyller år idag :) Fikade, snackade goja, fullt hus var det :D jättetrevligt.. sen hem, natta övertrötta barn & nu sitter jag här lixom ;)



ska stänga ner här, och ha lite fredagsmys med min fiiinfiiina Make <3



puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: