tralalalaaaa ..



Fiiifaan för mig !!!
Borde röja här hemma, men har fanemig igen lust alls :/
Och tvättberget ska vi inte ens diskutera...

Saga är på dagis !!
David sover middag & här sitter jag !!
Om nån timme kommer Susanne & grabbarna hit & förgyller vår eftermiddag :)
Ska bli såå trevligt, ser riktigt fram emot det kan jag lova :) Kan garantera att dom kommer rulla hem till Knivsta sen, då vi har paj & glass hemma, kola & chokladsås, och sen ska vi bjuda på middag oxå ;) naaajs... deras Volvo kan vila hela hemresan, då dom som sagt kommer rulla hem utan bilens hjälp ;) hahaaa !!!

börjar mulna som fan ute.. blir det regn tro?
imorse sken solen & det var riktigt mysigt.. nu är det molningt, blåser & ser grått ut :(



hmm.. orkar  jag vika tvätten som ligger i tumlaren & ladda en maskin tvätt tro?




.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: