tröttsamt...



tröttsamt, är vad det börjar bli nu..

David var vaken mellan kl 23.34 - kl 05-15 .. skiiitledsen, 39,9 i feber, & otröstlig... Alvedonen gjorde nada verkan, och det var bara att ligga där, med David, gallskrikandes bredvid mig i sängen.. inget jag gjorde funkade.. Imorse vid 06.20 klev vi upp (alltså hade vi sovit 1 timme & 5min..) & jag ser när jag tar av David pyjamasen att han är kräftröd över hela kroppen, och helt prickig !! Googlade såklart, och tyckte att alla symtom stämde in på 3-dagarsFebern. Gav barnen frukost, och begav oss till till stan, till deras Mormor !! Även syrran & hennes fina dotter kom dit, och lekte :) Min mamma vart orolig över David, hans utslag & hans hänginghet.. och sa åt mig att ringa 1177 (vilket jag gjorde då jag alltid lyssnar på min mor) & där fick jag rådet att åka upp dirket till barnakuten, då hon INTE trodde på 3-dagas.. så det var bara att åka, Saga fick vara kvar hos sin mormor medans min syster skjutsade oss till sjukan, väl där så fick vi ett rum direkt, och läkaren kom efter ca 40 min, och hon tog in ännu en läkare, och sen en till (sammanlagt kollade 4 st på David).. men dom konstaterade ganska lika : FEMTE SJUKAN.  Men till 95% tror dom det, och imorgon kl 10 ska vi vara på akuten igen & träffa nån högre läkare, som ville kika igenom David ordentligt, och vad jag förstod, utesluta andra sjukdomar? blir säkert bra.. Pappan följer med som det fina stöd han är <3 Sen åker han vidare & jobbar !!

ska slänga in mig i duschen nu, och sen måste jag försöka få nån timmes sömn innan det är dax för ännu en vaken natt..





men en liiiiten fråga bara : borde det inte räcka snart vaa?






hej på er  ..
Emelie

Det kunde räcka för läääääääääänge sen! Puss på er <3

PUBLICERAT DEN 2010-06-15 KLOCKAN 10:07:06
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/
Nettan

Jäklar vilken otur gumman=((( Stakars lilla sötnosen. Jag hoppas verkligen han blir frisk fort och slipper bli sjuk väääääääääääldigt länge (så mycket han har var sjuk så tycker jag att han inte behöver va sjuk alls mer!!). TÄnker på er!!! Pusss på er alla!!!

Ps. När David mår bra så får jag och Niko ta och planera in en dag för att komma upp för lek och fika ;)Ds.

PUBLICERAT DEN 2010-06-15 KLOCKAN 14:32:38
BLOGG: http://www.nettewave.blogspot.com
Nettan

Jäklar vilken otur gumman=((( Stakars lilla sötnosen. Jag hoppas verkligen han blir frisk fort och slipper bli sjuk väääääääääääldigt länge (så mycket han har var sjuk så tycker jag att han inte behöver va sjuk alls mer!!). TÄnker på er!!! Pusss på er alla!!!

Ps. När David mår bra så får jag och Niko ta och planera in en dag för att komma upp för lek och fika ;)Ds.

PUBLICERAT DEN 2010-06-15 KLOCKAN 14:33:29
BLOGG: http://www.nettewave.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: