nejnejnejnejnej


 nejnejnejnej
Börjar känna mig tjock i halsen & näsan !!!!!
Vill bannemiiiig inte bli sjuk nu, har inte tid med det :(
Kan sätta pengar på att imorgon när jag vaknar så är jag FÖRKYLD som attans, om det fortsätter såhär, det smyger sig fram lixom :/ bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs!!!

Huahua!
Barnen snorar ju, men det blir dagis för Saga imorgon ändå!
Hon har ingen feber & är riktigt piggelin trots att hon snorar! Så då ger vi det ett försök!
Fyllde i Sagas sommarlovsblankett igår oxå, den lilla fröken ska få vara hemma i SJU VECKOR  med sin mamma & lillebror :) JIPPIE! Det är ju lixom min sista sommar hemma med barnen, då jag FÖRHOPPNINGSVIS har ett jobb nästa sommar, och då vill jag ta vara på varenda sekund, minut, timme, & dag med barnen :) Mina fina älskade barn ♥

Ska snart nattinatta mig & Pappan, men först lite kramkalas!
Natten som kommer lär väl inte bli mkt bättre än den som var, därför blir det tidig sängång ikväll!
Föratt orka med den eventuellt vakna & gnälliga natten :(


kramkalas var det!!!

hej på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: