torsdag


Nyligen hemkommen från IcaMaxi, då jag, David & Svärmorsan tog oss en trip dit efter att ha lämnat Saga på dagis :) Och förövrigt gick det superbra att lämna henne idag med, kommer krossa hennes hjärta när hon inser imorgonbitti att hon inte ska dit :( Men hon ska ju göra annat kul, hon ska ju sova hos sin mormor & morfar! Vilket hon ser fram emot varje dag, och pratar med mormor om i telefonen varje dag :P Jaa, Maxi var det ja! Jag behövde blöjor, men det blev inte riiiiitktigt bara det... hmm.. men men köpte inget "onödigt" förutom min påse med lösviktgodis som slank ner i vagnen ;) haha! Tror notan slutade på typ 1200kr, men har köpt 6 paket blöjor, gröt, tvättlappar,  & lite käk så vi klarar oss tills på lör eller sön då vi ska åka & handla ordentligt!

Hmm, David sover som en stock & jag har precis tyckt i mig min frukost/lunch, rostade mackor med kryddost & KAFFE! slank i lätt kan jag lova! Saga ska hämtas halv 2 & innan dess har jag väl en del att pyssla med här hemma.. suck! Middagen har jag planerat iallafall, blir fläskfilé m potatisgratäng! Smarrigt!


nu ska jag röka ;P


puss
Casperalvilde

many thanks for your dedications to this world

PUBLICERAT DEN 2011-04-18 KLOCKAN 08:50:47
BLOGG: http://casperalvilde.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: