annorlunda



Natten var sjukt kämpig, Saga hade feberkramper, hög feber mellan 39,4-39,8 till & från, alvedonen gjorde knappt nån verkan & hon hostade sig igenom natten lillsnorpan (och SJÄLVKLART så sov hon i vårat sovrum hela natten, skulle ALDRIG lämna henne själv under natten med den febern & hostan!!! )

Pratade med VårdCentralen tidigare & hon tror till 100% att Saga åkt på en influensa som går nu, med hög feber, hosta & snuva! Febern kan hålla i sig 4-6 dagar !!! ge alvedon & ipren & MASSA vätska !!  & Hostan ska jag behandla med Bricanyl.. Måste erkänna att jag är lättad.. då Lunginflamation slog mig lixom :/ så det var skönt att det inte var det som misstänktes !! David har samma hosta han med, men har PEPPARPEPPAR inte feber.. !!!

Känner mig inge vidare social nu, vill bara mysa ner mig i soffan med Saga nu medans David sover sin lur !!
ska tempa henne med, för en timme sen låg tempen på 39.6.. igen !!!


pussheej













hela min design kommer se ut såhär ett tag framöver, tills jag pallar göra en ny header... så ni vet !
gissa vem

<3

PUBLICERAT DEN 2010-05-11 KLOCKAN 11:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: