min bebis !!!


Skapligt stolt man blir när ens bebis från den ena dagen,
knatar några steg hit, och några steg dit, till den andra dagen,
då han går mer UTAN stöd än någonsin,
så nu mina vänner, GÅR MIN BEBIS :)
tiden går för fort...


denna dagen har vart helt suverän :)
Jag & huliganerna for in till Uppsala imorse & mötte upp deras mormor som skulle till sjukhuset!
Följde henne dit, och efter det åkte vi hem till henne. Syrran & hennes dotter kom dit & sällskapade oss medans jag gav kidsen lunch & drog en kaffe, mysigt värre :) Sen knatade jag & barnen till H.stam & mötte upp Emelie & Emilia :) Käka lunch på pizzerian, och hade det trevligt. Knatade sen vidare hem till henne i NybyGård! Där intog massa kaffe, skitsnack & barnen röjde SATAN !! haha! Lgh var superfin verkligen :) Slängde småttingarna i syskonvagnen & knatade iväg till en jättehäftig lekpark i närheten, där lekte Saga som en gudinna, medans småttingarna slockande ;P Efter ett tag gick vi hem till dom igen & drog ännu en kaffe i väntan på Pappan, som sen kom & hämtade oss!  TACK FINASTE FAM : BELIN-GRÖNBERG för en toppendag med er <3

Sen for familjen till Willys, handlade massa mat & nödvändigheter!
Hem & lasta ur allt, över & tigga kaffe hos barnens farföräldrar & visa upp min yngsta stolthets grej lixom (att han lärt sig gå) & drog en kaffe där innan vi sen knatade hem & slängde kidsen isäng!

Nu sitter jag & väntar på att dom ska somna, och äter min middag, som blev en ugnspizza från affärn :)
pappan är på äventyr och kommer hem om ett tag :)


puss på er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: