ny vecka, nya tag !!



Måndag igen, och allt vad det innebär !!
Började morgonen sem vanligt, frukost & mys.. Saga fick mata sin lillebror med yougurt, och det slutade med att barnen fick sitta i duschen 30 min efter det & plaska, föratt bli rena, sötnötarna, lycka, är ordet, då mina barn ÄLSKAR allt som har med vatten & göra.. ;) Så himla kul nu, vilken nytta dom har av varandra, dom börjar leka med varandra & hjälper varandra & mellan varven slåss dom & grinar ikapp ;) Hahha !! som det ska vara mellan syskon !! Mina fina, älskade ungar <3

började nutrilett-kuren idag igen, lite smått...
Frukost - shake, lunch - shake, middag med familjen !!
Ska försöka att inte småäta (lättare sagt än gjort) & inge fikabröd eller godis i veckodagarna :)
Promenera, och träna lite lätt hemma !!! Gör det för min egen skull, föratt orka mer..

nej nu ringer Vanja, så nu blir det en rök med henne via luren ;)


puss puss

Kjellolivia

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

PUBLICERAT DEN 2011-04-16 KLOCKAN 12:16:22
BLOGG: http://kjellolivia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: