... och sen slog det mig ...



glömde ju berätta att lillfisen Douglas blev ett HELT ÅR igår :)
Grattis i efterskott till honom :)


... och sen slog det mig..
David blev nyss 11 månader.. vilket innebär att han oxå blir ETT ÅR nästa månad :/
Fatta att det snaart har gått ett helt jäkla år sen jag hade värkar, sen jag födde honom, sen jag fick upp honom på mitt bröst, sen Saga fick träffa sin lillebror för första gången, sen jag blev TVÅBARNMAMMA !!! .. ett år av ovillkorlig kärlek, ett år av nya intryck, ett år har snart gått..

jag glömmer ALDRIG, dagen på Kreta... 27.e oktober..
Dagen då det slog mig att jag var några veckor "sen"......
Dagen då jag köpte & gjorde G-testet.. och det visade positivt...
Tanken med ännu ett barn har verkligen INTE slagit mig, Saga var ju bara nyss fyllda ett år :/ Rädslan jag kände, tankarna som snurrade & messet jag skickade till daniel : - Gjorde ett g-test, det visar positivt.. jag vill inte prata om det förrens jag kommer hem. Puss Älskar dig!! Ungefär vad jag skrev.. svaret : - okej, jag älskar er mer än mest !! Kommer ihåg att jag pratade bort det de första dagarna sen när vi hade kommit hem från Kreta, när Daniel tog upp det.. jag ville inte diskutera.. han godtog det.. och jag var nog mer eller mindre inställd på att inte behålla efterssom att ett syskon aldig hade kommit på tal innan.. men en dag kom det ett mess från Daniel, när han var på jobbet : - du.. det är väl klart att Saga ska bli storasyster?! vi klarar det, och allt annat på denna jord ! och en massa pussar & kramar.. !! Från den stunden förstod jag att det verkligen var meningen.. att vi skulle bli 4 i våran familj, och dagen efter ringde jag för inskrivning.. & det har jag inte ångrat en enda sekund :) Nu vill jag inte att nån läsare ska tro att David inte var välkommen, för det var han, när chocken hade lagt sig, däremot så var han inte planerad (det var inte Saga heller) men kärleken till mina barn är obeskrivlig, och jag ångrar som sagt INGENTING, det var värt ALLT !! 

ville dela med mig av detta, då jag kände att jag behövde "lufta mig lite"
jag är lycklig, och det är huvudsaken, mina barn har gjort mig till den personen jag är idag. Och jag är stolt över att får vara mamma, till dom finaste barnen på denna jord!! Tack, föratt jag får vara just er mamma <3














en rök på dethär så.. :)

ida

okej nu fick du mig att börja gråta ;)

PUBLICERAT DEN 2010-05-30 KLOCKAN 22:59:47
BLOGG: http://frokenmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: