ogillar



ogillar verkligen situationen Sjuka Barn just nu !!...
Nån gång måste det ju ta slut, och längtan att mina barn ska få vara friska längre än 1-2 veckor är ENORM! Men jag kan nog ärligt säga att det INTE bara är mina barn som är sjuka stup i kvarten, vet många runtomkring mig, vars barn är sjuka nästan lika ofta som mina barn, vilken ger mig tron, att det inte är något "fel" på mina barn!! Går ju runt runt på förskolorna, & det är sjukt svårt att undvika att bli sjuk nu.. plus att enligt bvc så är det INTE onormalt med barn som är konstant sjuka från ca 3-4månaders ålder, upp till 5-6års ålder, vissa har sämre immunförsvar än andra, och vissa har mer otur än andra! så det jag vill säga med detta inlägg är.. ja, jag vet inte... att det inte är något "fel" på mina barn typ.. jag var ju precis likadan själv som liten, så dom kan mkt väl ha ärvt mitt kassa immunförsvar, synd, med tanke på att deras Pappan är sjuk max 2-3ggr/år... kunde dom inte ha ärvt HANS dårå?!

Annars då?
Jo, Saga ligger i soffan & glor på tv, nerbäddad under Pappans täcke & myser!
Enda gångerna hon kliver upp därifrån så är det föratt gå på toan, dricka saft eller lägga några rader pärlor på en platta! Men hon är inte lixom "utslagen", lägger man sig bredvid henne i soffan som snackar hon på, kramas & busar med David, men jag väljer att hålla mig & David i köket, så hon får vila, vila & vila, då det oftast är den BÄSTA medicinen mot typ ALLA SJUKDOMAR!!!

nääh, nu ska jag försöka få i barnen lite lunch.. önska mig lycka till!!



hejsvejs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: