ooh !! i whish i was a punkrocker !!!


with flowers in my hair !! ;P


har 2.a plåten med bullar i ugnen :)
Blidde 60st, men vettetusan om jag inte måste baka fler imorgon, då vi faktiskt (
enligt lag!!!!) MÅSTE provsmaka några (läs : många) idag ju :) Måste ju kolla så de är godkända & bjudbara lixom ;O haha!!!

Pappan har vart ute & lekt med kidsen under tiden jag har bakat..
ska bara vänta ut sista bullarna & sen ta över ett gäng till grannarna & tigga kaffe ;) för provsmakning :D

kidsen är fortfarande hängiga, men MKT piggare idag!!
Natten var beeetydligt mkt lugnare än de 3 föregående kan jag lova!
:)


nääh, bullarna vill ut!!''


hejhej

ida

visst smälter man :) första gången han sa det så forsa tårarna :p han har sagt mamma förut men nu säger han verkligen mamma om du förstår vad jag menar :p jag blir lika lycklig varje gång :) vi har så duktiga och underbara barn vi båda ska vara riktigt stolta! Krya på er hoppas ni blir friska snart! Hade tänkt bjuda in er till stan på lunch hemma hos oss när ni är friska :) kram

PUBLICERAT DEN 2010-05-13 KLOCKAN 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: