tisdag !!



Magsjukan verkar ha lagt sig på dagis, så Saga är där idag :)
David ligger & sover, medans jag springer runt & städar & tvättar lite!
Har knappt rört hemmet i helgen känns det som, så det var dax att ta tag i tvättberget & damsuga ordentligt!
Borde egentligen städa noggrannare än vad jag gör just nu, men vadtusan, det är en dag imorgon med ;)

Saga ska hämtas vid halv 2 & kl 2 ska Phille hämtas, efter det styr vi mot Hamra för en fika med svägerskan & kusinerna :) trevligt :)

Och David, han knatar på, jösses vad duktig han är, nu kommer nästa projekt : att lära han gå utan stöd MED SKOR på sig !! Kan bli intressant ;O

Mår lite lätt illa, måste kirra en kanna kaffe tror jag!
fint väder är det ute oxå, mna kanske vågar hänga ut tvätten på tork??!!
Lär visa sig, känner jag mig själv så är jag för LAT, och tar tumlaren istället ;P haha!

och en annan sak : kollar min läsarsamling ibland, och jag har runt 160-250 läsare per dag, och ca 120 unika typ (i snitt).. men INGA KOMMENTARER KNAPPT! kan det vara föratt jag är kass på att svara på dom ellerrrr?? ;P haha..

kaffe var det !!!

hejhopp!
Mattias

Får ta o kommentera då :)

Ska snart lägga min underbara älskade dotter för natten, Emelie är ju på körskolan på Risk-ettan. Snart blir det sängen för pappan också tror jag :D

Tack för senast! Jättetrevligt! Nej nu måste jag springa o kolla vad Emilia gör för satyg :)

Ha det bra så höörs o ses vi! På lördag om inte annat.



Hälsa!

Kraam!

PUBLICERAT DEN 2010-05-04 KLOCKAN 19:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: