2010-10-26


Morgonen började kl 6, då min son hade vart vaken ca 30 min & vääägrade somna om, så det var bara att kliva upp, gjorde honom & mig iordning & kl 7 väckte vi hans syster, och hon klädde på sig medans jag kirrade frulle till dom, som dom fick äta i soffan, framför tvn (lugnast så) !! Halv 9 lämnade jag kidsen på dagis & begav mig in till Uppsala, föratt ha en date med Emelie <3 Vi strosade runt på stan, letade grejor till barnen, slutade med att jag kom hem med en en skiiiiitfiiiin tröja till Pappan i huset, och en rosa HELLO KITTY Björnfitta , till Saga :)) Vi käkade lunch på Kina, sjukt gott !! skvallrades massor, & beklagade oss en del ;) haha, allt var som det ska med andra ord, haha !!


Efter en helmysig dag inne i Uppsala med Emelie & hennes dotter Emilia, så är jag nu hemma, har hämtat barnen på dagis & dom sitter framför Alvin & Gänget, med varsina skålar med russin ;P Ska snart börja klura på dagens middag, men tror dom ska få blodpudding, då Pappan jobbar sent, och jag är proppis fortfarande av lunchen, om dom sen gillar blodpuddingen eller ej, är en annan femma, nån gång måste vara det första, med att prova :) 

nu blir det lite java med barnens farmor som är på besök :)


KANSKE KOMMER DET ÄNNU ETT INLÄGG SENARE IKVÄLL, om ni har tur ;)




puss & heej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: