en såndär onsdag ....



Jahapp, då var denna dag snart avklarad då ...
Fått en del gjort, lämnat barnen på dagis, sökt massa jobb, målat lite i garaget, putsat fönsterna där, damsugit & plockat hemma, bestigit mitt tvättberg, hämtat ved osv ... sen hämtade jag barnen!!

Lagat middag , blev fläskkotletter, pommes & bea idag.
Pappan kom hem mellan jobben, åt & mös med oss, & hjälpte mig natta kidsen, innan han for vidare till nästa jobb. Min fina duktiga (utslitna) make <3 Han gick ut & högg ved till mig & fyllde upp backarna, så jag klarar mig tills imorgonkväll :)

Han for för en stund sen, och vi la barnen för ca 40min sen, David har somnat, men inte hans syster, som vanligt ska det bråkas om kvällarna, sen kommer gnället på nätterna, vaknar typ 1-3 ggr då hon ska kissa, hon har växtvärk, hon har mardrömmar osv .. och är det inte hon, så är det hennes bror, som vaknar mellan 1 - 10 ggr per natt, det byts blöja, det ges flaska, det vaggas, det kramas, osv ... hua hua !! ville bara göra er uppmärksamma på att det faktiskt är så det ligger till i denna huliganfamilj iallafall ;) Men man ska inte gnälla, det finns alltid dom som har det värre, jag får oftast sova iallafall 1-2 hela nätter per vecka :) Och om jag har tur, så sover barnen till kl 6.00 - 6.30  :) och det mina vänner, är sovmorgon för en småbarnsförälder :) hihiiii !! jag är störd, jag vet, men vad gör man inte, för dom man älskar mest på denna jord? jo, man gillar läget :) det är inte alltid lätt att vara förälder, det går upp, och det går ner, och det är INTE bara barnen som fäller tårar, utan det bidrar föräldrarna till med kan jag lova ... men thats love !!!



jusste, har läkartid med David imorgon, måste kolla upp hans utslag på armen, ser skumt ut, han hade ett exakt likadant förra vecka, fast på ryggen ... jag tog ett snack med dagis, för jag misstänkte att någon hade bitit honom, men efter överläggande, och just att han fick ännu ett igår, så beslutade jag mig föratt ta det via VC, för det är mer troligt att det är utslag, på bilden ser det mer ut som ett blått bitmärke, men det är det nog ikke, för att det saknas "tandavtryck" ... hmm.. jaja, imorgon eftermiddag är jag säkerligen klokare :)





nu ska jag dricka en kopp kaffe, och vänta tills Saga har somnat helt, sen har jag en teledate med Maria <3



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: