och så var det dehär med bloggen oxå ..



Im alive !!! ;) hahaa ...

Barnen mumsar russin i soffan, och tittar på barnprogram, medans vi har gett Pappan i huset sovmorgon, jag är en god fru, och en god mamma ;P Vad dagen bjuder på är inte riktigt bestämt ännu, men handla måste vi göra iallafall, måste köpa blöjor till David, och lite mat ... typ !! :D

Igår jobbade jag min allra sista dag på Restaurang Rullan !!
Gick därifrån med blandade känslor, och jag kommer sakna en viss del av personalen GRYMT mkt.
Men jag ångrar inte att jag sa upp mig , då jag VET vad jag är bra på, och nu ska jag kämpa in i det sista föratt få en jobb som jag trivs med, och som passar mig bra !!

Hur som helst så är jag ARBETSLÖS nu !!
På måndag morgon åker jag & barnen in till Uppsala, och jag ska skriva in mig på AMS.
Lovade barnens mormor att komma med barnen en sväng , så det får jag väl hålla ;)
Sen går barnen på dagis 5 timmar på tisdagen & på onsdagen, då ska jag förska klämma in en fika med min lilla gumman Emelie <3 om hon vill såklart ;P



nääh, nu ska jag gosa ner i soffan i väntan på att kaffet ska bli klart!!





pusshäääääj
Emelie

Jag vill ALLTID träffa dig baby!!! <3<3<3

Pusss

PUBLICERAT DEN 2010-10-23 KLOCKAN 15:47:15
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/
Maria

Jag är stolt över dig och står vid din sida <3

PUBLICERAT DEN 2010-10-26 KLOCKAN 15:36:01
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: