regn & rusk



Fiiifaan, isbjörnar ute, det regnar & blåser, kallt som faan !!

Snart dax att bege sig mot dagis & sen jobb !!
Snälla svärmor skjutsar till dagis, och sen mig till jobbet, föratt sen själv åka vidare till sitt jobb. Sånt är guld värt :) Idag är hela Polacksbacken avstängd & bemannad med ca 130 poliser, då en stolle ska hålla föredrag på området !!

Igår var jag på anställningsintervju på ett ställe, och idag får jag skriva på anställningspapper om jag vill. Så jag sa upp mig från restaurangen igår, då jag känner starkt att jag tog fel beslut som tog tjänsten, då det verkligen var inom fel arbetsområde för mig, är stolt att jag stod ut över 2 månader iallafall, trots att jag har mått oerhört dåligt under hela den tiden. Skulle kunna tänka mig att vara kvar där, om jag fick göra annat, men den möjligheten finns tyvärr inte. Så detta var det enda raka beslutet. Och idag jag har haft ännu ett möte via telefon med arbetsgivaren jag träffade igår,  och jag blev tvungen att taccka nej till jobbet, då jag hade missuppfattat saker, som jag fick bekräftat idag. Tråkigt !! Så jag jobbar 2 veckor till på restaurangen, sen är jag arbetssökande :( Men så kan det väl gå antar jag ... men är riktigt aktiv gällande jobbsökande, och jag ge bannemig ALDRIG upp på mig själv, den dagen jag gör det, är jag körd !!

nu vet ni lixom, och inget : stackars diiiig, osv, för jag klarar mig från eran sympati !!
För det är inge synd om mig, för jag hade sagt upp mig inom kort oavsett vad ändå, hursomhelst !!



dagis & jobbdax !!!
Maria

Jag är JÄTTE stolt över dig min älskade vän <3 Du gjorde heeeelt rätt.. Älskar dig

PUBLICERAT DEN 2010-10-08 KLOCKAN 13:45:32
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: