- dagis, jobb & björkris-stöld ;)



Alltså, jag är så sjukt nöjd med min vardag så det finns inte.
Från att ha kramper, ångest & må skit dagligen, till att ÄNTLIGEN få till den sista pusselbiten i mitt liv. Jag älskar att kliva upp på morgonen, klä på & fixa mina små hjärtan, lämna dom på dagis & sen åka vidare föratt jobba, hämta barnen, hem, laga middag, mysa & ta igen massa tid.  Det är ju så som livet ska se ut, & nu är jag DÄR. Äntligen, & FYFAN, vad jag är värd detta.

Tog en skogs-promenix med svägerskan nu ikväll, råkade stjäla lite björkris, som jag har smyckat & ställt utanför huset ;) mkt mysigt blev det..

Nästa vecka har jag bestämt att barnen har påsklov hela veckan :)
Jag har ingen jobb inbokat på den veckan, pga lov osv, så jag stämplar den veckan.
Barnen har anpassat sig så sjukt bra, nu när vi jobbar massa, så jag har planerat in aktiviteter för oss, & dom blir alltså långlediga. 4 hela dagar får vi hela familjen tillsammans, fre-lör-sön-mån :)

Måndag : Hemma, påskpyssla, mysa.
Tisdag : ÖppnaFörskolan har påskfest, we will be there.
även en trip till Peter, då det är 2 år sen han begravdes då...<3
Onsdag : Ev date med MammaCirkus ?! annars hemma, leka, mysa.
Torsdag : klä ut oss, & åka till stan föratt tigga påskägg ;)
Fre-lör-sön-mån : Pappan hemma = Familjemys

Veckan efter det tutar & kör vi på med massvis av jobb igen ;)



nu ska jag bädda ner mig i soffan med min älskade fina make, fyfan, vad han är bra <3
sen ska vi natta oss, & ladda inför morgondagens dagis & jobbrutiner.




pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: