- I väntan på kaffet ...

Så slänger jag in ett inlägg.

Imorse var jag snabbare än blixten ;)
Hörde David börja snacka när Pappans klocka ringde, då hoppade jag upp ur sängen & klev in till honom, han stod & tog av sig pyjamasbyxorna, men jag HANN, han stog & sket i denna stund, väntade tills han blev klar, böt blöja, gav han en flarra välling, gjorde mig smått iordning & sen ville han komma upp igen :) Jippi. så skönt att slippa sanera skit det första man gör lixom. Hade dock klätt på han massor innan vi la han igår, kalsonger, body, badbyxor, & pyjamasbyxor, bara föratt han inte skulle komma ur kläderna själv, ni hör ju ;) Glömde ju att ställa in en potta, men det får bli kvällens göra.

Just nu ligger barnen nerbäddade i soffan framför Bolibumpa, & myser.
Jag väntar på att mitt kaffe ska blir klart, vilket det är om nån minut.

I eftermiddag ska jag & barnen till ÖppnaFörskolan, på PåskFest :)
Vi ska klä oss till påskkärringar (barnen alltså), pyssla, fika & leka massor.
Tror verkligen att barnen kommer att älska det, myyyys :)



nu är kaffet klaaaart :)




pussheej
Sara

Haha du e nog lite sugen på att bli röd om kinderna och prickig om näsan du me :-)

PUBLICERAT DEN 2011-04-19 KLOCKAN 08:29:18
BLOGG: http://kigoziboyz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: