- Låååång dag, & fotbad !!


Sitter i skrivande stund i ett fotbad, inte pga att jag verkligen var sugen på det, utan mest föratt försöka få ut en glasbit, som jag fått på tån :/ Kraschade en tallrik på en glasbricka, & VIPS så var det glas överallt :( Sanerade & upptäckte sen blod, mitt blod som tur var, & inte från nått av barnen. men nu verkar det somm att glasbiten sitter kvar, så jag försöker "mjuka upp" lite, & se om den glider ur, annars försöker jag pilla imorgon ;) Intresseklubben antecknar ;P

Jag har nyligen lagt in de räkningar som har kommit änsålänge, för dragning inför morgondagen, skönt att ha de gjort, sen bara att vänta in resten av räckningarna & handla mat, & har man tur kanske det blir nån slant över :) eller ?! ... aja, räkningar, mat & blöjor är huvudsaken, för vår del iallafall !!

Efter middagen gick jag & barnen över till deras farföräldrar.
Fick kaffe, & trevligt sällskap av dom & barnens farbror Andreas.
Sen gick vi hem, bytte om, & hoppade isäng, bägge barnen somnade utan protest (SKÖNT)...

Så nu klurar jag på morgondagen, meningen var ju Maxi, & Påskäggsjakt med barnen, syster & hennes dotter, men med tanke på hur SJUKT mkt folk det var där idag, då det var barnbidrag, så vill jag knappt tänka tanken på hur mkt det kommer vara imorgon, då det är lön :/ Tror vi blir hemma, spökar ut oss & knackar på våra 3 närmaste grannar & tigger godis när Pappan kommit hem. Känns ganska lagom, så om det är någon som vill komma & kramas med en liten påskkärring, & en liten påskgubbe imorgon, så är ni välkomna :) jag har massor med godis att bjuda på ;)








god afton !!
Sofie

Jag å Adam kommer!!! =D Har en tallrik å ett vinglas som är ditt oxå å Siba behöver pedikyr ;)

PUBLICERAT DEN 2011-04-20 KLOCKAN 22:51:52
BLOGG: http://sofffiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: