- Underbara Lördag :)

hÄRLIGA, HÄRLIGA LÖRDAG !!
jag verkligen gillar lördagar, familjemys & inga planer alls :)

Igår hade jag åter igen en riktigt fin dag, jobbade 8-16, allt flöt på & vi hade en kanondag på jobbet. Till min förvåning så slapp jag åka buss hem, då hela min fina familj kom & hämtade mig när jag slutat, vi tog en trip till swelol, byxxmax & Maxi, innan vi sen åkte vidare mot Örsa, & middag hos Daniels föräldrar. Vi bjöds på Tacos, & trevligt sällaskap, Emmelie, Thea & grabbarna joinade oss, trevligt som tusan. Efter det gick vi hem & hade lite fredagsmys, innan det var nattningsdax. Sen var kvällen dölugn, en teledate med min otrogna sötnöt till väninna, & sen soffmys med finaste Maken min <3


Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men jag är glad, & jävligt nöjd med tillvaron helt enkelt.
Alla rullar på fint, & jag ser riktigt ljust på framtiden, Varför gräva ner sig & må skit, när man kan ta vara på allt bra runtomkring istället ?!

När jag jobbar mår jag hur bra som helst :)
& när jag får umgås med mina barn & deras Pappa mår jag ännu mer bäst !!
Det är såhär livet ska se ut, - jobba, umgås med dom man älskar mest  & njuta av livet i fulla drag.  
This is life my friends <3

Och trots det faktum att jag gnällt mkt om min vardag, om att jag vill ha ett fast jobb osv, så har trots min unga ålder lyckats med enormt jävla mkt om sanningen ska fram (det krävdes en viss vän föratt få in det in mitt lilla huvud bara).. Jag är gift med mannen i mitt liv, tillsammans med honom har vi 2 fantastiska barn, Vi har köpt hus tillsammans & får faktiskt vardagen att gå runt, fast jag mår skit mellan varven. Varför tänker man inte oftare på allt positivt ? NEEH, NU GÅR VI MOT LJUSARE TIDER, & LJUSARE TÄNKANDE, ÄR NI PÅ ? :)




Snart ska jag väcka Pappan, med pusskalas, kommer en kille kl 9 som ska ha lite hjälp med sin bil.

Och vad bjuder dagen på då ? Kanske grilla i Bärby?,  kanske grilla i Gryta? , kanske kommer min fina vän med familj hit ? jaa, den som lever får se, är i behov av min fina vän, så det skulle sitta fint med lite mys :)

nu ska jag ta min mensvärk, & mitt halsont, & pussa på barnens Pappa.
(se där, man kan till & med glömma viss smärta, bara man mår bra för övrigt, BRA Sanna)


jag älskar livet <3
Karolin

Du e underbar!! Blir så glad å läsa att du mår bra å är så positiv! Din inställning ger inspiration att se framåt! Stor kram på dig Sanna!

PUBLICERAT DEN 2011-04-02 KLOCKAN 09:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: