Ååh , vad jag saknar min lilla skruttunge ...

Ååh , vad jag saknar min lilla skruttunge <3 jag är HALV utan henne vid min sida , älskade unge , som självklart lever lyxlivet i gränby hos mormor & morfar , äter kopiösa mängder godis , får bestämma tvkanal & mat , får bada 15 ggr & får all uppmärksamhet i världen :) det förtjänar hon , min skatt !! Syskon behöver ibland en brejk från varandra , men som sagt , jag är hel med båda mina barn , halv nu när hon är borta , tur att jag har min andra halv liggandes vägg i vägg , snarkandes i sitt rum <3 mina älskade ungar !! Haft en urmysig dag med mina grabbar & familjen Plahn :) middag & fika , skratt & planering , me like !! Maken chockerade & tog "ledigt" ikväll för min & Davids skull = äkta kärlek !! Nu måste jag sova , så morgondagen kommer , så jag får åka & hämta hem min älskade dotter nångång <3 pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: