God jul mina trogna läsare ( som på senast...

God jul mina trogna läsare ( som på senaste tiden har ökat REJÄLT ) idag är det julafton & barnen har redan rensat under julgranen & är sådär mysigt nöjda & glada , iår satsade vi på massa lego, pussel & pyssel till barnen :) dom börjar bli så stora nu , och det krävs mer & mer föratt aktivera huliganerna lixom ;) men nu har dom så det räcker & blir över , vi kan fylla tråkiga dagar med pyssel helt enkelt :) känns bra faktiskt !! Vet ju att dom kommer få leksaker på andra håll , så det är Inge synd om dom ;) vi har alltså haft julklappsöppning på morgonen !! Maken & sonen har precis duschat & snart ska jag & dottern Göra detsamma , sen blir det en låååångdragen frukost !! Efter Davids lur styr vi mot Uppsala till mina föräldrar föratt fira min älskade syster på hennes födelsedag , mina föräldrars 30.e förlovningsdag & julen såklart !! Äta gott & mysa med älskade familjen !! När vi är klara där far vi till makens föräldrar föratt fira vidare ;) detta kommer bli en oförglömlig dag <3 med sjukt mkt kärlek & skratt :) GOD JUL !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: