Ligger nerbäddad & inväntar JohnBlund !! H...

Ligger nerbäddad & inväntar JohnBlund !! Han är i krokarna, känner det starkt !! Är det lagligt att vara lika trött som jag är JÄMT ?! Kollade till mina älsklingar nyss , och började fnissa när jag ser sonen ligga i samma sovställning , och med samma sovmin som sin Pappa :) ganska gulligt ;) men det är SJUKT hur lika dom är , mina grabbar , David är verkligen pappa upp i dan :) sötnosar <3 och Saga är en kopia av mig när jag var liten , och det sägs att hon är det än idag , skumt , med tanke på hur vacker hon är , och vilken skandal Jag är , haha !! Arma barn !! Kvällen bestod av matkoma efter en grym middag , och barnen fick leka med trolldeg , och rita resten av kvällen = nöjda barn , dock slogs dom mellan varven oxå, men det hör ju till ;) har friserat pappan , och slöglott på tv .. Avslutar nu denna dag , och samlar krafter inför kommande arbetsvecka :) Godnatt på er !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: