Söndag igen !! FyfaaN vad helgerna går for...

Söndag igen !! FyfaaN vad helgerna går fort !! Fick lite välbehövd sovmorgon imorse , klev upp strax efter kl 9 tror jag !! Åt frukost med familjen , allt i snigelfart & sen packade vi in oss i vita pärlan & for mot Skönsberg !! Där blev vi bjudna på Gofika , och barnen levde rövare med sin söta syssling :) hur mysigt som helst , trots att mina barn har aningen svårt att hålla sams ;) efter de for vi hem & la David för hans lur , satte Saga i köket med pärlor så hon fick göra halsband & armband , medans jag dammsög & skurade alla golv , tvättberget är besegrat & det ser helt OK ut hemma igen :) pappan drog av vägen hemma med traktorn & nu ligger han & Saga i soffan & myser framför en film <3 ska försöka hitt på någe middag , hmm .. Inge sugen på något alls , då jag fortfarande ha ont i käften !! Men trevlig 4.e advent på er , snart är det JUL :) heeeej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: