- Fredag :)



Idag är det fredag :) Jippie.
Ska snart åka & lämna barnen på dagis, & sen åka vidare till jobbet & arbeta mina timmar, föratt sen ta HELG :) känner på mig att detta kommer bli en kanondag.

Är så himla nöjd med gårdagen, då barnen verkligen trivs som fiskar på dagis.
Dom behöver verkligen dagis, & enligt personalen så hade det inte ens märkts att dom hade vart borta i 2 veckor :) Då trivs man ;P Bästa faster Camilla hämtade barnen igår, & det tackar vi för, utan all er fina hjälp skulle det inte funka alls <3

När vi kom hem hade allt vatten frusit på gårn, roligt värre, men ca en timme senare rann det i kranarna igen, fint sammarbete & händiga människor :)

Pappan & jag somnade kl 20 igårkväll, himla skönt.
Ikväll är det Fredagsmys hemma hos oss, barnen längtar :)

Nu ska jag göra barnen startklara, sen far vi :)



Hoppas alla verkligen FÅNGAR DAGEN :)






pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: