- PLUSGRADER <3


oooh, jag verkligen älskar det faktum att det är PLUSGRADER ute :)
Sånt gör mig riktigt glad :)

Något som gör mig mindre glad, är att betala räkningar ...
några fjuttiga kronor vart det kvar, så vi får leva på kärlek nu ...
hur vi ska lösa mat, blöjor, busskort & den biten ? jadu, ingen aning ..
behöver jag säga mer ? :(

Har iallafall lagt ut min älskade , fina vagn på Blocket ..
gör ont i hjärtat, då jag älskar den vagnen, men what to do lixom ?

http://www.blocket.se/vi/32314511.htm



usch, hatar att vara deppig pga pengar :(


se det ljusa istället : plusgrader, plusgrader, plusgrader !!
David sover middag & Pappan tog med sig Saga ut på en biltrip.
Familjen Skönsberg kommer ut om nån timme, Daniel ska göra nån service på deras bil.
Funderar på om jag slänga ihop en sockerkaka kanske ?




nääh, fyfan, ta tag i mitt hus som ser ut som ett bombnerslag kanske ?





herrå

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: