<3 älska älska älska <3

Hemma igen :)
Jag & Saga tog bussen vid 9 in till Uppsala & klev av vid Maxi !!
Gick in & handlade, och Saga valde ut presenter till sin kusin, tror att hon kommer bli glad faktiskt :)
Efter det så frågade jag Saga om hon ville åka hem eller om hon ville ta en fika, svaret blev såklart FIKA ;)
Så vi bänkade oss på Donken, Saga ville ha både mat & fika, vilket gjorde mig glad, då hon inte ville ha nån frukost imorse, vi fikade, och pratade om allt mellan himmel & jord, gud så klok min dotter är :) Älskar att kunna sitta & ha ett riktig samtal med henne & höra hennes roliga svar !! Denna förmiddag fick mig att glömma det mesta, att bara kunna sitta & må bra, i världens bästa sällskap, var precis vad jag behövde <3 Tack älskade unge !!



Gör ännu en försök med att natta David.
Pappan hade gjort några försök när vi var borta, men liten ville inte ;)
Men nu har det vart tyst i ca 3 min, håll tummarna :) Han behöver sova lite innan vi ska på kalas.



Och ikväll börjar Melodifestivalen :)
har laddat med godis, så kvällen kommer bli grymt lyckad, med min fina make !!
sen om han somnar i soffan eller inte kvittar, hans snarkningar är bättre sällskap än inget alls ;)
haha.




hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: