ge mig bättre tider ...



Vaknade upp, och känner mig lätt nedstämt, lite låg sådär, ni vet :/
Tror BESTÄMT att det beror på den dysta årstiden. nog föratt mitt morgonhumör inte är det bästa för övrigt, men idag är det mer som lätt nedstämdhet. Jag behöver sol & värme (som så många andra) Ge mig mer plusgrader, nya vårskor, ljusare mornar & kvällar, svalare vindar och BORT MED SNÖN !! ge mig bättre tider helt enkelt ...

Men lite kaffe & mys med huliganerna ska nog göra susen, dom är påklädda, och sitter i soffan & äter frukost.
Om en timme ska vi gå till bussen, då blir det dagis för barnens del & själv ska jag åka & jobba :) Me like alot !!

Jag & Pappan slocknade innan kl 21 igår, så himla skönt.
Vi nattade barnen som vanligt, & från kl 19 så låg vi bara i soffan, glodde på tv & snackade skit.
Saknar dom kvällarna med honom, tyvärr har det blivit en ond cirkel, att när barnen har somnat så gör man så mkt annat, det städas, det tvättas, det fixas matlådor, det förbereds inför morgondagen, det sitts vid datorn eller pratas i telefon, men igår, var det HAN & JAG, och inga störningsmoment <3 Fyfan, vad jag älskar min man :)

Idag är det alltså jobb som gäller, hoppas på flera dagar denna vecka, på tors ska jag till min JC, kl 10, funderar på om barnen ska få vara lediga då & följa med mig dit. Och har jag inge jobb inplanerat imorgon, så blir det kanske hemma då med, föratt ta igen förra veckans heltidsvistelse .. ja, vi får se, vad som helst kan ju ske :) Hoppas ju på jobb, men det är ingen garanti :/

nu ska denna kaffekopp fyllas på ytterligare en gång, sen ska jag krypa ner i soffan med huliganerna innan det är dags att bege oss vidare :)



fånga dagen mina vänner <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: