HejHopp !!


Imorse vart jag & barnen så uttråkade, att vi bestämde oss föratt fara in & våldgästa min kära Mamma :) Sagt & gjort, strax innan kl 9 så plingade vi på dörren hos henne i Gränby & klev på. Gladare än gladast vart Mormor kan jag lova, & barnen likaså !!

Vi fikade, barnen badade, vi busade & hade det supermysigt i flera timmar.
Min syster & hennes dotter kom även dit & förgyllde våran dag med massa lek :)

Nån timme efter det var det dax för Pappan att hämta oss & vi for till Sjukhuset för kontroll.
Saga var så himla duktig, och imponerade GRYMT mkt, min fina tjej <3 På fredag är det dax för hennes OP, & det kommer gå superfint, litar helt på den kirurgen & sköterskorna vi fick träffa.

Åkte & köpte blöjor & se for vi hem.
Pappan vidare på möte, & jag gav barnen middag.
Väntar in honom snart, så vi kan natta barnen, sen ska jag sy gardiner eventuellt , & vi ska hinna se Saw IV (annars tar vi det imorgon) ... vi få la se !!

Nu måste jag bryta kaoset mellan kidsen, dom bråkar om Sagas sparbössa :/





bye bye then


(jussde, var på arbetsintervju häromdagen, önska mig lycka till, får svar inom nån vecka !!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: