lördag lördag lördag



Kände lagom kul imorse kl 5.15 när Lilleman vaknade & tyckte det var dax att kliva upp.
Men det är ju bara att gilla läget & fint kliva upp.

Igår jobbade jag, och barnen var hos sin fantastiska farmor hela dagen :)
I förrgårkväll började jag få lite ont i magen, igår fm blev det värre, & under lunchruschen på jobbet gjorde jag allt föratt hålla tårarna borta, krampade som attans, trots att jag tagit medicinen som jag ska, Försökte äta lunch, då det brukar hjälpa litegrann att få något i magen, men ingen förbättring, & så höll det på hela kvällen & nu på morgonen när jag vaknade så känns det BETYDLIGT mkt bättre, men har fortfarande lite ont, men det går att leva med. Vet inte om det är dax för ny medicin, eller ökad dos, då det är som värst. Kan gå fleeeera veckor mellan gångerna, och då har jag inte ont alls, sen när det kommer, smygandes fram, försöker jag börja med medicin direkt, men efter det så tar det sin tid, och igår hade jag så ont att det gick ända ut i ryggen ... fyfan. Men som sagt, idag är jag mkt piggare, men har sovit som en kratta !!

Jajajussde, igår jobbade jag, haha !! Kom in på så mkt annats skit, förlåt :)
Hade en bra dag på jobbet & allt flöt på, längtar tills på tors & fred, då jag jobbar igen :)
När vi hämtade barnen hos deras farmor fick vi middag & sen gick vi hemåt, mös med huliganerna & tog igen massa tid. När vi hade nattat dom så kom Robban & Karro förbi, vi tittade på LetsDance, åt ost & kex, & dippade morötter, & snackade lite skit :) Mycket mysigt !! Tror att dom åkte hem vid kl 22, efter det gick vi direkt & la oss.


idag blir det lungt, är ju förfasiken 23 minus ute, så det blir inomhuslek all day long !!




hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: