tjiiiiingeliiing !!


God Kväll !!
Barnen sover för natten (förhoppningsvis) & Pappan kastade jag ut i garaget ;)
Har ju jobbat idag & det var ovanligt lugnt, en helt OK dag i det hela :) Stack från jobbet strax efter kl 16, & var hemma runt 17.30, sjukt vad tid det kostaratt pendla, men jag gillar läget, är glad över att få jobba. Ska även jobba nu på fredag, och nästa vecka jobbar jag ons-tors-fred :) Me like massor lixom ;) Har tagit ledigt från dagis åt barnen imorgon & på torsdag, så det jämnar ut sig med de rätta timmarna som dom egentligen har osv. Men dagis är medvetna om att det kanske händer att jag ringer dom lediga dagarna & barnen får komma, om jag blir inringd på jobb :D Vilken jag självklart hoppas på, men som sagt,är glad över att jag får jobba ibland iallafall :)


Annars händer det inte mycket alls, tvättar i vanlig ordning, och borde kasta mig in i duschen, ska bara hitta orken.

OM jag nu är ledig imorgon, så får jag & barnen finbesök på eftermiddagen, finaste Linnea kommer hit då ♥ Det ser vi fram emot, Saga ÄLSKAR Linnea, dom busar så mkt, att jag & Linnea knappt hinner prata ;) Haha. Mysigt värre, och då ska vi bjuda henne på middag har vi bestämt ;) Vet inte riktigt vad ännu, men det löser sig.

På lördag är jag & Pappan barnledig, för TraktorTommy (som saga kallar honom) Har sin 30års-fest i Hjälsta bygdegård. först blir det middag & sen partajjjj ;) Är inte helt 100 på ännu om jag ska med, men det lutar åt det faktiskt. Känner mig lite lätt obekväm med att det kommer vara ASMYCKET folk, och jag typ känner inga :/ men men ...

& På söndag fyller min älskade Mamma 55år ♥ :) Hoppas Pappan är körduglig under eftermiddagen/kvällen, så vi kan åka dit & fika.

& på Måndagen är det ju alla ♥:ans dag, den dagen bekommer mig knappt :/

& Sen har vi den 17e, då firar jag & Daniel våran 3.e bröllopsdag :) & vi firar på såsätt att jag jobbar kväll, då vi har en kvälls-servering på jobbet, och är nog inte hemma förrens runt 00-tiden, beroende på hur bussarna går :/ Men sånt är livet, jobb går före det mesta nu, så är det bara :) vi kan lika gärna "fira" på fredagskvällen, lixom ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt eviga tvättberg :)


på återseende ;)
Karolin

Halloj! Vi får slå oss ihop på lördag, jag kommer inte känna så många heller. Så jag hoppas att du kommer! Kraam!

PUBLICERAT DEN 2011-02-08 KLOCKAN 21:28:59
BLOGG: http://Litenjamtlanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: