... vi skippar rubriken idag tycker jag :)


Gillar verkligen det beslut jag fattade nu på kvällen, då både jag & barnen är helt slut efter en kanondag, så valde jag att nattade dom kl 18, istället för ca 18.30-19.00 :) & vet ni ? än så är det tyst ifrån bägge rummen :) jeeeiiii !!

Vid kl 11 tiden mötte jag & barnen upp Mia på stan.
Gick runt lite & sen gick vi till donken, & köpte mat till barnen, som vi tog med oss till Chinagarden, och smörade till oss för personalen att mina stackars barn inte riktigt äter sig mätta på kinamat, men att vi vuxna däremot gäääärna ville äta på deras restaurang, smörandet funkade, så jag & Mia smaskade i oss kinabuffé, & barnen fick äta sin donkenmat där ;) hahaa..

Efter maten blev det en runda på stan, runt i lite affärer, och så. Var till ams, & uträttade lite.
Snackat massa skit, skrattat i sjukliga mängder, & bara myst massor, behövde verkligen denna dag, TACK MARIA <3

& Vet ni? vart jag än har vänt mig idag, så har jag mötts av glada, & hjälpsamma människor, sånt gör mig sååå glad :) Kan börja med i fm när jag & barnen gick till bussen, stod i säkert 5-10 min & verkligen försökte komma över vägen (55an) föratt komma till hållplatsen, men det kom bilar hela tiden, & med barn & detta väglag, så chansar inte jag, utan stod snällt & väntade, tomt från vänster, en bil kom från höger, & jag tänkte : Jaha, när denna har passerat så kommer nästa från motsatt håll, MEN den arma gulliga äldre mannen i bilen från vänster, STANNADE :) & lät mig & barnen gå över = GULD NR 1 :)
När bussen kommer, så kommer en kvinna, med ett leende på läpparna & hjälper mig upp med vagnen på bussen = GULD NR 2 :) samma kvinna hjälper mig ner i Uppsala = GULD NR 3 :) Mia köpte superfina saker till barnen = GULD NR 4 :) Inne på MattssonsGuld, får jag besked att mina önskemål om mina nuvarande ringar , går att fixa, PLUS att Saga får ta hål i öronen där, nästa månad= GULD NR 5 :) ooh, nu orkar jag inte mer, men som ni förstår, en perfekt dag, med massa glada människor runt mig, jaa, jag gillart :)


imorgon vakas det dagis & jobb = rutiner, me like.


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: