30dagar, 30 sanningar !!

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.




Ojj, vart ska jag börja?
Jag föddes den 18.e juli 1986, på Akademiska.
Born and raise in Uppsala (gränby) med allt vad det innebar.
Hade en bra uppväxt, gick som dagbarn hos min mamma, som då var dagmamma, gick låg, mellan & halva hög-stadiet på Gränbyskolan. I tonåren började jag väl kanske ställa till det lite .. Jag har/hade världens mest omtänksamma & hjälpsamma föräldrar, men jag hade en ganska stor vilja & valde ofta att göra som jag själv ville. sena nätter, många vilda fester, umgänge med fel personer, lättövertalad & osäker. Ofta hamnade jag i trubbel, men gång på gång, fanns mammas axel där att luta sig mot. Jag har ångrat en helt del, men ändå lärt mig att acceptera mina val & misstag. Mina syskon fanns där för mig "osynligt". Vi umgicks aldrig, men när det krisade för mig, fanns dom där, på något konstigt vis, och antingen gick mellan slagsmål, hjälpte mig hem i onykters stadie, eller försedde mig med cigaretter (dom ledsnade väl på att stöta på mig & mina vänner vid ica , där vi stod & bad folk köpa cigg till oss, haha) jag & mina syskon bråkade en hel del, oftast var jag grundande, som tjuvlånade syrrans smink & kläder, eller som smög in till mina bröder & stal cigaretter, eller länsade askoppar på småpengar, så jag kunde fixa på annat håll. ja, som sagt, jag hade en helt normal ungdom ;) hade flera pojkvänner men var väl aldrigt riktigt förälskad, utan sökte mer uppmärksamhet. Men 2004, nyss fyllda 18år, så träffade jag Daniel, av en ren slump. En midsommarafton. minns allt så väl, haha. (en annan historia) & resten vet ni typ ? Sen 6år tillbax så bor jag nu i Örsundsbro, med min make Daniel, & våra 2 barn, Saga & David i ett hus, som vi köpte i september -08. i Februari 08 döptes Saga, och vi gifte oss, en fantastiskt vacker dag, som jag aldrig kommer att glömma <3

ja, som sagt, detta är svårt att formulera rätt, men känner ni att det saknas något, och att ni vill veta mer, så lämna en kommentar, så ska jag göra mitt bästa föratt besvara er ;)





tjiiing !!
emmelie

DUKTIG DU :)

PUBLICERAT DEN 2011-01-07 KLOCKAN 08:27:05
BLOGG: http://mammaemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: