- Omringad <3


Det är helt fantastiskt, hur omringad jag är av fina människor, jag är lyckligt lottad !!

Är fet-less på min blogg, allvarligt :/
vad hände med kommunikationen (stavning?!), innan internet så umgicks man, eller pratade i telefonen, nu uppdaterar man varandra på facebook & i olika bloggar, jag tycker inte att det är så det ska vara helt enkelt !! Om jag fortsätter känna på detta vis, då blir det snart ett break, ett blogg-break !! men ni ska hursomhelt få en uppdatering idag, annars var det väl ingen mening med att logga in ens ;)

Idag har jag & barnen vart i Uppsala, runtom & ordnat massa fucking pappersarbete, föratt vissa idioter inte klarar sitt jobb själva !! Barnen skötte sig jättebra, sen mötte vi upp FinaMaria !! Strosade runt i affärer, pratade om allt mellan himmel & jord, blev en lunch på MAX, sen mera kikande på studenter, & deras tåg :) Skiljdes åt & for hem , sen har vi vart ute & lekt, barnen har haft vattenkrig & lekt massor, FinaLinnéa kom hit & förgyllde våran eftermiddag/kväll !! Även där gnällde vi av oss, snackade massa gojja & hällde i oss massa kaffe mellan lek & bus. Middagen intogs hos barnen farföräldrar, det bjöds på grillat, & annat gott. Sen gick vi hem, nattade barnen, & Pappan for vidare på jobb & dumpade av sig Linnéa hemma.

Så nu sitter jag här, all by my self :/
Barnen sover som grisar, Pappan jobbar ...

jag borde ta tag i tvätt & städ, men det finns ju kvar imorgon med ;)




livet leker med andra ord :D





puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: