Javisstjah, jag hade ju en blogg oxå ;)

God kväll !! Borde verkligen sova men kan inte varva ner riktigt.. Davids kalas vart otroligt lyckat , han tackar för alla fina presenter , gratulationer , & alla er som kom !! det var fullt ös från lunch, till strax efter kl 21 på kvällen , blev pizzamys med de sista gästerna <3 min son fick verkligen de 2-årskalas han förtjänade :) Annars kommer jag knappt ihåg vad vi gjort, midsommar firade vi hemma på gården med grannar & släkt , underbar mat & trevligt sällskap !! Kl 19 nattade jag maken & barnen, & kl 21 sov jag med typ ;) haha .. Igår for vi ut till Bärby för en fika med alla bakfylla ungdomar ;) haha ... Barnen badade på Robbans altan i spöregnet & i alla lerpölar ;) kul hade dom !! Framåt eftermiddagen kom bästa Maria, Anders & Kevin <3 vi grillade med dom , min bror, svägerskan & brorssonen :))) gott som attans & sjukt trevligt !! Fick ta igen massa tid med Maria , efter hennes op osv <3 (hon är en av anledningarna till att jag fick en iphone av min make , hihi ) tack underbaringar för gårdagen !! Idag tog vi en tripp till gränby centrum hela familjen . Letade skal till våra lurar, men hittade nada.. David fick psykbryt & vi fick lämna centrumet :/ Åt lunch på MAX, sen en sväng till maxi Innan vi sen for hem.. Väl hemma igen så har det pulats hemma på gården , jag störde mig på en Bamse sten, som världens bästa make trollade bort efter 2 timmars slit ;) tacka baby , du är bäst bäst bäst <3 fikat, lekt , & varit barnvakt till lilla Adam :) ja, så har denna dag sett ut :) nu måste jag stänga mina blå, om jag ska palla med morgondagen !!! Puss & hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: