- FiiiinFiiiina Dag :)


Har hittills haft en suveränt fin dag !!
Lämnade barnen på dagis imorse, & dom gjorde inga väsen av sig, utan såg fram emot det :) Kul att lämna glada barn på dagis & veta att dom är nöjda när man går därifrån. For direkt in till Uppsala, föratt jobba några timmar & skriva lite schema. Vilket gick toppenbra, fick en hel del gjort, & detta känns jättebra. Efter några timmars jobb så for jag direkt ner till dagis föratt lämta mina gullungar, även detta gick smärtfritt. Vi tog oss en promenix till ica & handlade lite, sen for vi hem & stannade ute en liten stund & lekte.

Nu sitter jag & dricker lite kaffe, Saga kikar på Koalabröder, medans David mös ner sig i sin säng en stund, får se om han somnar, isåfall blir stackarn väckt om max 15min igen, föratt kunna sova inatt, känns viktigare. & om en stund kommer min syster+systerdotter hit :) Vi ska antingen grilla korv ute, eller göra hemmagjord pizza. Bägge är ju mumma, så det kvittar vad vi bestämmer oss för, lär visa sig. Barnen ska leka av sig, & vi snacka av oss :)


Nu hör jag David snacka från sitt rum, YES, då slipper vi bråka sen ifall jag hade behövt väcka honom ;)

idag älskar jag livet lite eeeeextra mkt <3





puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: