- JÄVLA SKIT ?!



Dagen vart inte så bra som jag hoppas, denna gång inte pga barnen, då dom har vart jättesnälla pepparpeppar !!
Min handläggare från AMS ringde, och jag blev uppmanad att gå med i Ungdomsgarantin, jag tackade då nej, efterssom att läget funkar idag, kan inte göra så mkt mer än vad jag gör i dagens läge, men då fick jag förklarat att om jag väljer att INTE gå med, så riskerar jag att bli av med a-kassan !! KUKHELVETE !! Jag berättade då att jag anser att jag är underinformerad ang UG, hon tyckte det infomötet jag var på för nån vecka sen skulle räcka, medans jag drog på, och ville ha mer förklarat för mig, vilket hon inte tyckte behövdes... SUCKAR !! Om jag går med så skulle a-kassans & mitt avtal inte gälla längre & jag skulle flyttas över till Försäkringskassan ... NI HAJJAR, alltså nya kompletteringar & nya jävla grejor i flera månader !! JAGORKARINTE !! Så antingen riskera att gå utan pengar, eller att gå utan pengar .. idioter !! skulle ge svar senast på fredag . Ringde iallafall upp nyss & sa att jag går med, TROTS att jag tycker att deras information suger KUK !! bajskitkukidioter !! aaah, massaa mer skit ang ams, men pallar inte skriva ...

Pricken över i´t är att min cp-ben bråkar, jävla skitischias. Ont som tusan & drar benet efter mig. 
Men barnen ska INTE få lida föratt jag mår skit, så nu ska vi ut & leka.
mammas älskade solstrålar, ni lyser upp allt mörker <3










byebye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: