- livet har sina goda stunder ;)


Hej sötnosar :)

Idag har jag haft en riktigt oförskämt bra dag på jobbet :)
Klart man är ringrostig & lite förvirrad, men det hör ju till ;) Har ju lixom inte jobbat i ett Kallkök sen i juli 2007 :/ Men det var kul, & kändes bra att få ta eget ansvar, egna beslut, & så :)
Jobbade 8.00-15.30 idag, lyxpass ;)

Har ett möte nästa vecka som ger mig hopp om framtiden, håll tummarna på att det går vägen :)
Skulle ju inte skada med lite medvind nu tycker jag :)

Kom hem vid 17, & fick middag serverad av barnens farmor, som hämtade dom på dagis idag :)
Så himla gulligt, utan hennes hjälp skulle det inte funka med hämtning & lämning på dagis mellan varven :) DRog oss hemåt vid 18, mös med barnen i soffan & dom var faktiskt på fint humör bägge två :)
  
Nu är Barnen nattade & Pappan skickade jag till ICA föratt handla bröd :)
Ska hänga tvätt på ställningen & plocka ur torktumlaren, sen blir det soffan igen.


Vad jag vet nu så är vi lediga imorgon, men det kan ju ändras snabbt ;)





hejdå !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: