mobilbloggar lite dårå :)

tänkte att jag slänger in ett inlägg till, innan jag hoppar isäng :) tänkte bara berätta om en rolig sak som David gjorde nu ikväll. Jag nattade barnen halv 7 som vanligt och dom var jättetrötta efter denna fantastiska dag, så det var inga som helst protester :) hursomhelst, 5 min efter att jag lagt dom så hörde jag att David började leka på sitt rum, kikade in och där satt han på golvet och pratade med sin nalle och räknade nappar, jag smög iväg och gick ut och tog en rök, föratt samla ork för ännu ett nattningsförsök. När jag 5min senare ska smyga in så har ungen släckt sin taklampa, bäddat ner sig under täcket och SOMNAT !! :) :) haha. Min bebis börjar verkligen bli STOR och självständig <3 tyckte det var klockrent och ville dela med mig till er av det :) hihi. Nu ska jag förflytta min stora röv från soffan till sängen istället och vänta in min älskade , fina make. Livet är så himla underbart trots dess skavanker då och då :) jag blickar framåt från o med nu :) puss och godnatt på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: