- redan andra MAJ lixom :/


Fyy tusan, vad tiden går fort :/
Nästa lite skrämmande fort känns det som ibland ...

Idag har jag jobbat nere på Parken, 8.00-16.30.
Gick fint, & nöjd blev jag som fick ta kallköket, me like :)
Kom hem strax efter kl 17, då jag tajmade in bussen & slängde in en ost&skinkpaj i ugnen & kuttade lite grönsaker, 10 min efter mig kom Pappa & barnen från jobb & dagis :) Åt mat & sen var kidsen körda :( Hade gärna gosat en stund till med mina älsklingar, men dom var trötta som attans ...

& det är jag med för den delen, ska bara ta en dusch & sen ska jag lägga mig, klockan ringer kl 5 varje morgon hela veckan !! Då får man lov att vara trött & sova tidigt.

Jussde, i lördags var det ju Valborg, jag, Emmelie, Camilla & Linnéa tog oss en förmiddagstripp in till den proppfyllda staden ;) Överallt var det folk, som vanligt sista april :) Vi shoppade lite, åt lunch,  tog varsina drinkar på Terassens uteservering, glodde på folk & sen blev det bolaget innan vi strax efter kl 14 var hemma igen. Blandade drinkar till oss, & satt ute på altan, mysigt värre. Sen for sällskapet & jag satte igång med middagen, grillspjut, stekt potatis, sås & sallad, middagen åt vi med barnens farföräldrar, & strax innan nattning gick dom hem, vi slängde oss på soffan & sen kom vår "äldsta son" hem, lagon full ;) lagade mat till honom, nattade honom på soffan & sen somnade vi :)

På söndagen åkte vi in till Uppsala & mötte upp Familjen Cirkus, föratt gå på tivoli :)
Trots att det var sjuuuuukt kallt, så var det sjuuuuukt lyckat, barnen åkte karuseller, lekte, vi lunchade på Donken & hade det riktigt mysigt <3 kärlek till er !!



nu kom min make med med cigg & choklad, vilken hjälte <3
älskade, älskade Daniel <3 Utan dig, Ingen Susanna :)





nääh, duscha & sova !!
tack & godnatt.




hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: