Då var det onsdag igen då !! Vart vaken se...

Då var det onsdag igen då !! Vart vaken sen halv 5 , hunnit fixa mig , hinkat kaffe & uppdaterat mig på Facebook & Aftonbladet ;) ska snart väcka familjen & sen bege oss mot dagis & jobb !! Kväll hämtar farmorn barnen så pappan kan fara från det ena jobbet till det andra direkt !! & bara 3 arbetspass återstår , sen är det helg igen !! Tror inte vi har några speciella planer då faktiskt , vad jag vet nu .. Hoppas inte , vill vara hemma & mysa bara känner jag !! & på fredag firar jag & maken våran 4.e bröllopsdag , & det är vackra Sagas 4.e dopdag <3 & den 20.e ( måndag tror jag ) är det gullDavid & hans fina gudmors 2.a dopdag :) mkt nu ... känner att jag överdrev aningen med makeupen idag :/ så kan det bli när man är trött & ska kleta på skiten , haha !! Ja , nu är det dags att väcka mina älsklingar <3 ha en fin dag alla !! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: