Detta är lätt bästa stunden på hela dagen ...

Detta är lätt bästa stunden på hela dagen , innan man själv bäddar ner sig , så går man in & checkar sina vackra , sovande barn <3 lugnet infinner sig av att se dom sova så sött !! Mina trygga , underbara ungar !! Idag kändes det bättre på jobbet , igår gick jag mest i en dimma & tyckte lite smått synd om mig själv som fortfarande är förkyld , men blir ju bättre & bättre , idag rullade allt på & jag ser ljust på att min förkylning snart är helt väck :) så jävla skönt att vara tillbaka på jobbet , tummen upp för rutiner , ansvar & glädjen som hör till jobbet :) hämtade barnen hos farmorn efter jobbet , då hon hade hämtat barnen lite tidigare idag , gick hem & kröp ner i soffan med dom , stunden innan det var dax att natta sötnosarna !! Fick ett ryck & satte en deg , bakade 40 kanelbullar , tvättade , & plockade lite hör hemma !! Maken är ju som varje onsdag iväg på kvällsjobb , så jag agerar gräsänka ;) tog en överdrivet lång dusch & sen blev det efterlyst en liten stund , med nybakta bullar & iskall mjölk såklart ;) sen hamnade jag här ( innan kl 21 ) & nu är det dags att stänga mina blå & sova , så man orkar upp imorgon :) god natt raringar !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: