En riktig fin måndag faktiskt !! Haft en k...

En riktig fin måndag faktiskt !! Haft en kanondag på jobbet , bra stämning , allt har gått superbra helt enkelt !! Kom hem & barnen bjöd på sina bästa humör , sånt gillar vi :) nu är dom nattade & jag ligger i soffan , har bulldeg på jäsning , fick höra talas om "dallasbullar" & det måste man ju testa ;) vanlig bulldeg dock , men i fyllningen använder man bortsätt från margarin , vaniljsocker , & socker - kesella med vanilj , kokos & vaniljsås :/ valde bort det sista , då jag inte hade de hemma ;) men ska bli intressant , använder ju nästan alltid kokos i mina vaniljbullar ( blir sjukt mkt saftigare ) men kesellan blir nytt för mig :) snart dax att baka ut , jäsa igen & sen grädda .. Hinner vika tvätt mellan jäsningen sen , underbart !! Hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: