Måndag igen !! Och mitt i lunchruschen på ...

Måndag igen !! Och mitt i lunchruschen på jobbet ringer dagis - David feber & hängig :( mammas bebis !! Ringer barnens farmor , som var så rar & hämtade barnen , det går magsjuka på Sagas avd , skönt om man kan undvika de , fifan för magsjuka !! Barnen blir hemma imorgon oxå till att börja med , David visar tecken på att han har ont i öronen ? Får se om det håller i sig & om det blir en sväng till vc typ !! Sagas hosta har blivit värre igen , så hon får passa på att piggna på sig i samma veva , även om hon inte är "sjuk" för övrigt :) igår tog jag med mig svägerskan & Saga till Uppsala för en lunch på cupido & sen bio : Alvin & gänget 3 !! Asbra , älskar dom filmerna , har 1.an & 2.an , 3.an köps när den kommer ut ;) en riktigt fin dag , som avslutades med att baka semlor & ha kalas för min fina Linnéa som fyllt år , hon & Robban kom hit , fikade & snackade skit :) lovley !! Nu blir det Sofias Änglar , sänds får örsundsbro ikväll !! Håll tummarna på att barnen kryar på sig fort nu !! Mina bebisar !! Puss Heej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: