God eftermiddag raringar !! Haft en stråla...

God eftermiddag raringar !! Haft en strålande arbetsdag med mina fina kollegor !! Sitter i skrivande stund utanför jobbet & dricker kaffe & väntar på maken min , som ska hämta upp mig , med sig har han mitt nya löpband :D gulliga han som gör allt för sin fru <3 så i sommar har jag inga dumma ursäkter , bara att hoppa på bandet & gå , jogga eller springa , måste få ordning på min helt kassa kondition , flåsar ju som en flodhäst vid lilla minsta uppförsbacke plus att min eländiga rygg behöver fason , lixom ;) blir säkert bra !! Sen far vi hem & kramas med huliganerna innan dom ska sova , sen ska jag ta min första löptur , som den lilla bimbon jag är så har jag köpt mig neongula korta träningsshorts & ett skrikblått linne till det att träna i ;) haha haha !! Nääh , hör blir inga barn gjorda , resa sig från bänken kanske , och gå till Folkes livs & köpa cigg i väntan på gubben :) pussheeej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: