Måndag - check !!

Då var ännu en måndag avklarad :) ligger (läs - sitter) nerbäddad i sängen & inväntar JohnBlund !! Har en skitperiod med mina leder just nu , Helgen var HEMSK! Men kör på i den mån jag kan , och det jag kan göra nu är att sitta spikrakt i sängen med 6 kuddar som "bullar" upp mig , så jag förhoppningsvis kan få några timmars sömn inatt! Men likförbannat så tar jag mig upp på mornarna , dock så går allt vääääldigt låååååångsamt , men ändå lixom :) klarade mig genom denna arbetsdag & planerar att klara veckan ut , kommer som sagt i omgångar , så snart borde jag vara smärtbefriad snart , i nån vecka igen tills det börjar om igen !! , Har tid hos sjukgymnasten i veckan igen , får se vad vi hittar på ... Usch vilket gnäll !! Men det är ju sånt dom flesta vill läsa så ;)

Men nu är det slutgnällt ;)
Ville mest bara säga , fiiifaan vad grymma vi är brudar :) vilket superteam , tack föratt ni förgyller mina arbetsdagar , ni är bäst!! Känns verkligen som att vi ligger på topp nu :) hejja oss !!

Annars så rullar allt på kanon ( bortsett från smärtan i lederna ) så kan jag nog inte begära mer än såhär , jag omringas av så sjukt fina vänner , ärliga & rakryggade , fantastiska , & bäst helt enkelt :) och mina barn ska vi inte ens snacka om ;) vilka fantastiska ungar , ni kommer att gå SJUKT långt , mina älskade skatter <3 och trots att David : är inne i en ganska så tuff period , så tror jag att vi handskas ganska så bra med honom , typ ! Allt är övergående , man får se det så , älskade trotsåldern !!


Nu ska jag försöka få nån timmes sömn , innan klockan ringer igen!!



Hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: