Irriterad

Sovit som en kratta , tänker för mycket!

Irritationen växer allt mer & mer , jag menar , någon annan kan väl ändå inte avgöra vad jag ska göra? Jag är väl i allafall värd att bli tillfrågad , istället för att det redan ska vara bestämt? Jag måste väl ändå få rätten att yttra mig? Samtidigt blir jag förbannad på mig själv , som valde att inte säga något , men faktiskt så blev jag stum , då jag inte var beredd på det!!

Detta är ett tecken , en uppmaning på att ta tag i allt , istället föratt stå & trampa på samma stället för länge !! Hade nog för höga hopp & förväntningar .. Blev för bekväm i situationen helt enkelt .

En enkel fråga är vad jag känner passar sig nu ..


Hur som haver , idag är det tisdag , ska snart väcka min fina familj & fixa oss & sen bege oss mot dagis & jobb! Längtar redan tills ikväll , då jag får mysa gärnet med kidsen & krama sönder mannen i mitt liv , det är grejor det ❤


God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: