Trött!

DAGENS DISS!

Galet trött kan jag lova , sov bra mkt längre än vad jag borde ha gjort imorse , vilket resulterade i panik & stress , två saker som inte funkar hemma hos oss på mornarna , tror det beror dels på min förkylning som inte vill släppa & dels på att min make oxå är förkyld & låter dom en brunstig elefant om nätterna = sömnbrist!! Sen att kaffet från macken smakade parfym gjorde ju inte saken bättre , blir till att klaga imorgonbitti!!

Jaja , bara att bita ihop & se glad ut , det är jag bra på ;)


DAGENS HISS!

Min nya fina höstjacka , i love it, skön som attans & snygg på det :) bästa är ju att fynda på rea , jag är en riktig reahora!

Nu ska jag fånga dagen!



Hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: